Opportunity & Legal Services

Monday, February 22, 2010

Post it note Tuesday-What will you say?













Now head on over to SupahMommy for more post it tuesday.

21 comments:

Melanie said...

hay katuwa naman yang mga post it mo...

hay buhay ng nanay !

Dhemz said...

hahhaha...sakit ng tiyan ko sau tsang....mabuang ko bayot! nalingaw ko sa imo woi....waaaaaaaaaa:)

sos unsa man tawon ng snow diha woi...forever man kaau...ehehehe!

waaaaa...korekness...wala opps....ngita nalang ko ani ug sensilyo tsang...ahhahaha!

palit man jud ug new boobie....lol!

hahaha...ipakaon diay ni kuya jake si justine ug crayon? weeeeeeee.....:)

joker jud ka bayot....badlungon sad ni imong joe tsang da....bisan buslot ang socks way paki...ehheehe!

hala bayot, sau ko matog woi kay naa ko eye appt ugma...ehehhe!

kisses sa mga batos...mwah!

Lulu Post said...

agoy under renovation diay ang milk machine mao diay mupalit ug new boobie

Chris said...

wow, this is cool!

Just Breathe said...

Way too funny! Great Post It Notes. Happy Tuesday!

Scotty's Princess said...

It's good to read some really cool notes from you, Shy! Thanks for sharing them.

See yah!

purejoy said...

enjoyed your post its!! stop feeding baby sister crayons!! hahahaha

just a little drive by from supahs…

Mommyof2girlz said...

Awesome posties! Love the "milk machine is out of order"..lol My 2 1/2 yr old is boycotting the potty, it sucks..good luck mama :) Stopping by from Supah's

Denise said...

Stopping by from Post-It Note Tuesday to say Hi!
You are too funny! Love all the post-its. Thought you were going somewhere else with the TROJAN post-it :)
I am adding you so I can come back & read more!
Please stop by!
http://extremepersonalmeasures.blogspot.com

June Freaking Cleaver said...

Don't worry so much about the potty...he'll get there when he's ready.

Love the post-it about the milk machine!

Cecile said...

this post it is way too cool, tsang, nalingaw ko sa pagbasa ani uy... :-)

nah, ako sad pc nag ka virus sad...maayo na lang kay na fixed nani banana na ko :-)

sige diay mag snow diha, tsang...wahhhh luoy man mo kay permi tugnaw diha ninyo.

Raising Z said...

My 3 year old tried to feed the baby a cracker today...you can't even turn for a second :)

Shell said...

LOL @ milk machine!

Casey said...

These made me laugh! Thank you for sharing

nuts said...

i love your post it..you're so mommy.. im too excited for next tuesday, can't wait again.. :D Glad to have joined this meme..

Mel Alarilla said...

Saan mo ba inilalagay ang mga notes mo, sa refrigerator door with magnetic holders? Nababasa ba nung sinusulatan mo ang mga notes na ginawa mo o para sa mga blog readers mo lang? Maganda kasi mabasa nila ang mga cute notes mo. Thanks for the post. God bless you all always.

Mommy Liz said...

Your posts are so funny. Hahaha! I love it.

CRAZYMOM said...

I keep thinking I am ready for spring until I realize that means I can't hide under baggy sweaters anymore.

Great Post-its!

:)

David Funk said...

You know Shydub, we need to talk about getting you into another blogger movie! These are funny post-its, and I so agree with you about the viruses. I'm getting annoyed with them, too.

Very well done my dear friend!

♥Willa♥ said...

Dami mo nman message!
Ewan ko kung kelan tayo masasanay sa malamig na lugar,ako nga kahit almost 10 years na,hindi pa rin sanay eh,konting lamig lang nakamedyas na, LOL!
and speaking of medyas, grabeh ka naman, tahiin mo na lang kaya, or mas mabuti ikaw na magtapon, para di na nya makita sa dresser.
wow! lapit na pala birthdya ni jake, invited ba kami? lol!

***
Sayang,nahuli ako sa Izea, di bale next time,mag ha hire na talaga ako ng professional na manghuhula, i i import ko pa from Quiapo LOL!

Bambie dear ★ said...

LMAO! naaliw ako sa post it mo.. di ko alam kung serious ka or comedian hehe.. nakakaaliw lagi hirit mo eh

Google+ Followers

*My Bundles of Joy*

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday TickerLilypie - Personal picture
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Related Posts with Thumbnails

simple happy life

↑ Grab this Headline Animator

Lets talk and learn about life.Share your thoughts, ideas, opinions,experiences, points of view,and family matters and parenting ideas. A good outcome would come up by Connecting with other people from different walks of life around the world.